Sekretariat oraz obsługa Biura Rady

Stanowisko d/s sekretariacko - kancelaryjnych - referent mgr Karolina Świątek

Interesanci przyjmowani są:

Od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30

W pokoju nr 11

Zakres obowiązków:

- obsługa sekretariatu kierownictwa Urzędu,

- prowadzenie kancelarii ogólnej,

- organizacja przyjmowania interesantów w sprawach skarg i wniosków,

- obsługa Rady Gminy

- obsługa posiedzeń Rady

- przygotowanie projektów uchwał

- obsługa posiedzeń Komisji Rady 

Informacja wytworzona przez Karolina Świątek dnia 11.10.2012
Opublikowana przez Karolina Świątek dnia 11.10.2012. Odsłon 1364, Wersja 12drukuj
Wersja : lewy  2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Początek strony